duminică, 31 octombrie 2010

Borcea: "Oamenii sînt nebuni, de-aia acuză!"

Borcea: "Oamenii sînt nebuni, de-aia acuză!"

- Domnule Borcea, cine a decis victoria cu Gaz Metan? Jucătorii dinamovişti sau arbitrul, cum acuză adversarii?
- Cine acuză înseamnă că e nebun! Cînd Dinamo era dezavantajată şi pierdea, se trecea repede peste subiectul arbitrajului. Acum deranjează faptul că Dinamo începe să lege victoriile şi contează din nou în lupta pentru titlu. Sperie faptul că echipa, reţineţi, echipa!, este puternică şi impune teamă rivalilor. Este al şaselea meci în care revenim şi scoatem puncte. Jucătorii au decis victoria, s-a văzut că avem fotbalişti de clasă care vin de pe banca de rezerve.

"Dinu Gheorghe e prea slab"
- Vineri, penalty-ul din care aţi egalat a fost eronat. Şi Mediaşul trebuia să aibă un 11 metri ...
- La Andrei a fost penalty clar, clar, clar! Arbitrajul ne-a defavorizat pe noi, nu pe Gaz Metan! Da, ne-a defavorizat! Uitaţi-vă pe reluări, se vede foarte clar că golul de 1-2 e dintr-un ofsaid evident! În plus, Liviu Ganea şi Marius Niculae au fost opriţi aiurea cînd scăpaseră singuri, iar la s-a anulat golul. Aţi scris şi voi la Gazetă, au spus şi oamenii de fotbal după meci.

- Dinu Gheorghe...
- Hai să încheiem subiectul! Dinu Gheorghe este frustrat că nu l-am primit la Dinamo. Vorbeşte invidia în cazul lui, îi e frică de noi de nu mai doarme noaptea! E prea slab pentru Dinamo, de aceea nu l-am adus. Ca să fii în echipa trebuie să fii puternic, să ai nervii tari. Nu merge tehnica: .

A renunţat la atmosfera de Miami
- Aţi reintrat în lupta pentru titlu?
- Încă nu. Dacă batem la Cluj, atunci da, revenim în focurile pentru campionat. Acolo va fi foarte greu, ardelenii au echipă foarte bună. Nu dau pronosticuri, partida e deschisă.

- Rivalii spun că reîntoarcea dumneavoastră lîngă echipă a dat starul jocurilor de culise şi de-asta a început Dinamo să cîştige meci după meci.
- M-am întors într-un moment greu, sînt şi trebuie să dăm cu adversarii de pămînt. În sensul că trebuie să învingem meci de meci, indiferent de numele adversarului. Mă bucur dacă şi eu inspir teamă, nu doar fotbaliştii, însă ei sînt cei ce decid pe teren victoriile. Dinamo este pe un drum bun acum. Singura durere a mea e să văd stadionul gol. Băieţii au nevoie de fani, sper să-i avem lîngă noi la meciul cu Craiova, care vine după derbyul de la Cluj.

7-10 este raportul dintre greşelile mari pro-Dinamo şi cele contra-Dinamo în acest sezon al Ligii 1 Bergenbier


"Pînă la meciul cu Steaua am stat mai mult pe la Miami. Frumos, 30 de grade Celsius. Dat gata cu joaca!"
Cristi Borcea, acţionar Dinamo


"Dominam, conduceam, dar arbitrul m-a eliminat fără să ating măcar adversarul. Ar trebui să mi se şteargă acel cartonaşul roşu!"
Alin Liţu, atacant Gaz Metan

"Nu ştiu la ce meci se uita arbitrul! Îmi e că iar 3-4 etape de suspendare dacă zic tot ce am pe suflet. M-am săturat de chestiile astea, s-a depăşit orice limită. Am rămas fără un dinte de la un cot în gură, mă mir că nu m-a dat tot pe mine afară"
Eric, mijlocaş Gaz Metan

"Am fost mai buni ca dinamoviştii, dar au cîştigat ei cu marele ajutor al arbitrului"
Ovidiu Hoban, mijlocaş Gaz Metan

"Arbitrul Balaci e aşteptat să întoarcă meciul împotriva noastră. E o ruşine un astfel de pentru arbitrajul românesc! Noi am jucat cu un om în minus, Dinamo cu un arbitru în plus"
Corin Cindrea, preşedinte Gaz Metan

"Nu ştiu dacă a fost sau nu penalty, Andrei Cristea mi-a spus că adversarul l-a împiedicat incorect să joace mingea"
Ioan Andone, antrenor Dinamo


"Şi dinamoviştilor le era jenă"
Directorul general al medieşenilor, Ioan Horoba, acuză: "După '89 nu am mai văzut un arbitraj aşa de scandalos. Chiar şi celor de la Dinamo, care au onoare, le era jenă de ceea ce s-a întîmplat. Vom face memoriu împotriva lui Marian Balaci, vom cere să fie exclus din arbitraj pentru că nu are ce să caute nici la ligiile inferioare. Nu putem lăsa lucrurile aşa deoarece una este greşeala omenească şi alta arbitrajul cu tentă". (Cosmin Prişcă)

Marian Balaci, retrogradat?
Gafeurul de vineri seară, Marian Balaci, este pe lista neagră a şefilor de la CCA. Mai mult ca sigur că va fi oprit de la delegări, severineanul riscînd chiar să fie retrogradat! Arbitrul a fost acuzat şi după meciul CFR Cluj - Pandurii (2-1) că nu l-a eliminat pe Gabi Mureşan. Membrii Comisiei au bănuit atunci că Balaci a făcut-o premeditat, întreaga sa manieră indicînd un arbitraj pro-CFR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu