vineri, 29 octombrie 2010

Nicolae Dică: "Visul meu cel mare e să devin, în viitor, antrenorul Stelei!"

Nicolae Dică, fostul jucător al echipelor Steaua şi CFR Cluj, în prezent, fotbalist la Manisaspor (Turcia), a declarat că cel mai mare vis al său este să devină antrenorul Stelei

"Nu am avut oferte de la cluburile din Liga I. Am rămas cu un gust amar după ce conducerea de la CFR m-a anunţat doar cu trei zile înainte de începerea sezonului că nu mă opresc în lot. Nu ştiu dacă puteam prinde o echipă mai bună, dacă mă anunţau din timp, dar aş fi vrut să joc în Liga Campionilor", a spus Dică.

"Aş reveni la Steaua ca jucător, dar visul meu cel mare e să devin, în viitor, antrenorul Stelei. Fac Şcoala de Antrenori din cadrul FRF şi am obţinut deja licenţa B UEFA. Anul viitor o voi obţine pe cea de categoria A, apoi mai vedem. Nu mi-e frică de Gigi Becali şi de declaraţiile sale, pentru că în ultima vreme s-a liniştit şi îşi încurajează jucătorii şi antrenorii" a adăugat Nicolae Dică.

"În Turcia dacă spui România, spui Hagi. Turcii sînt înnebuniţi după Gică şi a fost isterie atunci cînd Galatasaray a anunţat că l-a numit antrenorul echipei. Toată lumea vorbea despre asta, ziarele au scris zile în şir despre acest subiect. Hagi e un antrenor bun, ambiţios, cu care am lucrat şi la Steaua, şi cred că va reuşit să facă treabă bună la Galatasaray", a comentat Dică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu