luni, 1 noiembrie 2010

Copos: "Sunt fericit că jucăm cu Steaua! Gigi mă atacă fiindcă e un needucat!"

Pe 10 noiembrie Rapid va întâlni Steaua în optimile Cupei României, iar patronul George Copos este în culmea fericirii.

"Este o veste extraordinară, mă bucur că jucăm cu Steaua. Este exact ce mi-am dorit! Vrem să-i batem şi în campionat şi în Cupă. Îmi place să joc împotriva Stelei, a spus George Copos.
"Eu nu pot să mă cobor la nivelul lui Gigi Becali, nu este un om educat. Eu astăzi am aflat că una dintre societăţile din grupul Ana Hotels a câştigat un proces cu Gigi Becali şi acum instanţa îl obligă să plătească. E normal ca regulile economiei de piaţă să fie aplicate. Nu ştiu exact despre ce proces este vorba. Eu îi doresc doar multă sănătate lui Gigi Becali. Şi îi transmit că la meciul Rapid - Steaua va veni în casa suporterilor rapidişti, nu în casa mea", a spus mai George Copos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu