joi, 4 noiembrie 2010

Gheorghe Constantin, fostul conducător al CCA, a ajuns preşedinte de club în Liga a III-a!

După despărţirea de Gigi Ilie, gruparea din Piatra Olt are un nou preşedinte. Fostul şef al Comisiei Centrale a Arbitrilor, Gheorghe Constantin, a fost instalat, astăzi, în această funcţie.

De-a lugul timpului jucător, arbitru, observator, "Costică Vâlcea" revine în lumea fotbalului după scandalul în care a fost implicat nu cu mult timp în urmă.

"Am mai avut oferte, am stat o perioadă să mă liniştesc, iar discuţiile şi felul în care mi s-a prezentat situaţia m-au făcut să iau această decizie. Am avut propuneri de la echipe de Liga I şi a II-a, dar am considerat că e mai bine s-o iau de jos. Patronul echipei m-a convins şi cred că am luat o hotărâre înţeleaptă", a declarat Gheorghe Constantin.

"E o echipă nouă, dar important este ce e în spatele echipei. Atâta timp cât lucrurile sunt mai mult decât serioase, înseamnă că se vrea performanţă. Am văzut condiţii foarte bune pentru acest nivel, însă la baza sportivă e loc de mai bine. Din discuţiile purtate am înţeles că se vrea mai mult, atât ca bază sportivă, cât şi ca realizări fotbalistice. Se doreşte o echipă care să practice un fotbal mulţumitor pentru spectatori şi chiar mai mult de atât. Nimeni nu poate face minuni peste noapte, nici eu, nici antrenorul, nici patronul", a mai spus fostul şef al CCA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu