luni, 8 noiembrie 2010

Marian Iancu: "Aştept să mă întîlnesc cu Piţurcă să îmi explice jignirile pe care mi le-a adresat"

Finanţatorul lui Poli Timişoara, Marian Iancu, a spus la Fanatik Show, de la DigiSport, că nu înţelege jignirile lui Piţurcă la adresa lui şi că abia aşteaptă să se întîlnească cu antrenorul Craiovei să discute cu el.



"Nu înţeleg de ce vorbeşte Piţurcă. Eu nu vopsesc şi stăpînesc bine limba română. El poate face diferenţa pe terenul de fotbal, ca antrenor, dar nu să vorbească. El a gîndit cu gura deschisă.

Abia aştept să mă întîlnesc prima oară faţă în faţă cu Piţurcă să îmi explice ce a vrut să zică cînd s-a referit la felul cum arăt.

El este singurul antrenor din lume care a pătat imaginea echipei naţionalei prin ce făcea în cazinouri

Mă voi ocupa de Craiova şi cu ce s-a întîmplat acolo după 1 ianuarie 2009. Voi arăta lumii ce s-a întîmplat acolo şi Piţurcă este singurul vinovat", a spus Iancu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu