marți, 2 noiembrie 2010

Marian Iancu: "Dinu Gheorghe nu vrea să mă folosească, ci doar să-mi afle părerea"

Patronul Politehnicii Timişoara, Marian Iancu, vorbeşte despre arbitrajul lui Mugurel Drăgănescu în partida Rapid - Pandurii, 1-1, şi dezvăluie ce a discutat cu Dinu Gheorghe după jocul Dinamo - Gaz Metan, de vineri.

"I-am nominalizat pe arbitrii de carton, iar printre ei era şi Drăgănescu. Din păcate, prin ceea ce a făcut ieri la Rapid - Pandurii, omul a demonstrat că aveam dreptate. Atît semivocea lui Copos, cît şi vocea lui Dinu Gheorghe au recunoscut greşelile de la meciul de ieri, un gest de normalitate în fotbalul românesc.

Din dialogul telefonic pe care l-am avut cu preşedintele Rapidului după Dinamo - Gaz Metan nu am înţeles că ar vrea să mă folosească, voia doar să-mi afle părerea, să ştie ce cred despre ultimele evenimente din fotbalul nostru", a spus Marian Iancu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu