joi, 4 noiembrie 2010

Viorel Moldovan: "Sportul are nevoie de un antrenor amator"

Viorel Moldovan, fostul antrenor al celor de la Sportul Studenţesc, a declarat că nu se mai întoarce la echipă, considerînd că Sportul are nevoie de un tehnician amator.

"Nu sînt genul de om care se suceşte de la o zi la alta. Cînd iau o hotărîre, aşa rămîne. Puţin îmi pasă ce se va întîmpla de-acum încolo cu echipa, cine va fi noul antrenor, nu mai e treaba mea. Am lucrat la Sportul doar pe baza unei înţelegeri verbale, n-am avut nici un act semnat, aşa că nici măcar nu avem vreun contract de reziliat, ca să existe vreo problemă care să mă împiedice să-mi văd de drum", a declarat Viorel Moldovan pentru evz.ro

"Nu am fost pe aceeaşi lungime de undă cu jucătorii. Eu am evoluat mai mulţi ani în străinătate şi am, poate, o altă mentalitate. Am încercat să le transmit jucătorilor ideile mele, filosofia mea, dar nu am reuşit. Nu poţi să faci treabă cu o echipă blazată, unde jucătorilor le lipseşte motivaţia, plăcerea de a juca fotbal...Poate că la Sportul e însă nevoie de un antrenor amator, şi nu de unul care cere seriozitate, muncă şi implicare", a adăugat Viorel Moldovan.

"Îmi pare rău doar că am acceptat să preiau din mers o echipă în suferinţă, în rest - nimic altceva. Am venit într-un moment nepotrivit. Am muncit şi am făcut tot posibilul pentru ca treaba să meargă bine. Nu îmi reproşez absolut nimic, nu e vina mea că nu s-a putut mai mult. Viaţa merge înainte, Sportul Studenţesc a fost doar un pasaj trecător în cariera mea", a spus Viorel Moldovan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu