duminică, 24 octombrie 2010

Doroftei îi dă un croşeu lui Bute: 'Când eu trezeam o Românie întreagă să vadă un meci adevărat, el era ciuca bătăilor la amatori'

Conflictul dintre Bute şi Doroftei continuă. După ce ieri, Lucian Bute a precizat că nu înţelege de ce "Moşul" îl critică, astăzi Doroftei i-a răspuns campionului la supermijlocie în versiunea IBF.

"Când eu trezeam o Românie întreagă să vadă un meci adevărat, Bute era ciuca bătăilor la amatori! Îl invit la mine în pub, la Ploieşti, să avem o discuţie ca între doi bărbaţi adevăraţi. Să stea liniştit, să nu-i fie frică, îl voi trata ca pe un VIP. Din păcate, ştiu că el nu va onora niciodată invitaţia mea. În spatele lui Lucian există oameni care îl dirijează mereu şi îl învaţă ce şi cum să vorbească", a declarat Doroftei pentru Libertatea.
"Eu nu am nici un conflict cu Doroftei, eu îl respect şi nu înţeleg ce are cu mine. Mi-ar fi plăcut chiar să vină aici la aeroport sau la Montreal, să ne bucurăm împreună. Eu am cariera mea, el pe a lui. Nu vreau să comentez mai multe, îi respect opinia, jos pălăria. Multă lume spune că boxez numai cu boxeri slabi. Dar nu este vina mea că ei nu vor să se bată cu mine şi refuză. Brinkley este unul dintre cei mai buni challengeri la super-mijlocie, şi-a câştigat dreptul de a boxa cu mine. Eu mă lupt cu cine mi-este pus în faţă pe ring, nu am ce face. Vreau să mai boxez încă vreo 4-5 ani, să unific centurile, toate la vremea lor. Carierele aşa se fac, în timp, chiar dacă viaţa de boxer e scurtă", a fost declaraţia dată ieri de Lucian Bute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu