duminică, 24 octombrie 2010

Şumudică: "Nu sunt mulţumit de joc! Titlul este targetul maxim al Rapidului"

Rapidul a câştigat mai greu decât o arată scorul la Sportul şi urcă pe locul doi. Şumudică a declarat după meci că nu este mulţumit de joc şi că se gândeşte deja la jocul cu Steaua

"Nu sunt mulţumit de joc, de ceea ce am făcut azi, mă mulţumeşte doar rezultatul. Nu ştiu ce se întâmplă, poate şi ora ne-a incomodat, nu suntem obişnuiţi să evoluăm la ora 3. Îmi felicit băieţii pentru modul cum au tratat cea de-a doua repriză, mai ales că nu am avut unde să ne antrenăm în ultima săptămână. Nu am avut prospeţime, nu am reacţionat aşa cum mi-aş fi dorit ", a spus Şumudică la conferinţa de presă.

"Mă bucur că am câştigat, sunt fericit. Victoriile aduc victorii, iar aceasta vine după victoria cu Astra. Ne propiem cât mai mult de lider. Am trecut pe locul doi şi sunt mulţumit. Încă o dată s-a demonstrat că banca poate să îşi spună cuvântul: în momentul în care schimbi doi, trei jucători, aceaştia îşi pot aduce aportul. Ne aşteaptă un program greu. Trebuie să ne pregătim. Ne gândim la derbyul cu Steaua, care este unul dintre cele mai importante meciuri pentru Rapid, din punctul meu de vedere. Titlul este targetul maxim al Rapidului, dar este un drum lung şi cât se poate de greu", a mai spus Şumi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu