duminică, 24 octombrie 2010

Duckadam le răspunde lui MM şi lui Piţi: "Mă deranjează conducătorii şi antrenorii care vorbesc despre Steaua"

Preşedintele Stelei, Helmuth Duckadam, i-a răspuns fostului său coechipier Victor Piţurcă, dar şi fostului manager stelist Mihai Stoica, după ce aceştia s-au tot referit la Steaua în ultima perioadă:

"Am văzut ce a spus MM despre Steaua şi mă deranjează, normal. Mă deranjează în general toţi conducătorii care vorbesc despre Steaua, dar în ultima vreme şi antrenorii văd că fac anumite comentarii. Ar trebui ca fiecare să îşi vadă de echipa lui, nu e normal să comenteze despre noi" , a declarat Helmuth Duckadam la gsptv.

Oficialul Stelei vorbit şi despre incidentul în care a fost implicat Adrian Mutu azi dimineaţă:

"Probabil a avut şi motive să-l lovească pe acel chelner. Doar nu era să stea să se uite la ăla cum îi pune mâna pe nevastă sau mai ştiu eu ce fi făcut. Şi eu aş fi reacţionat la fel, a fost un gest normal".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu