duminică, 24 octombrie 2010

"E nedrept, nu meritam să pierdem" Halucinant: Cum explică Hizo victoria de la Craiova!


Antrenorul echipei Universitatea Craiova, Eugen Neagoe, a declarat că formaţia olteană nu merita să piardă meciul cu FC Vaslui, scor 0-1, din etapa a XII-a a Ligii I, apreciind că fotbalul este dur şi nedrept în unele momente.

"Vreau să mulţumim suporterilor pentru modul în care ne-au încurajat. Îmi pare nespus de rău că nu le-am putut oferi victoria, fotbalul este foarte dur în unele momente. Am început jocul mai timoraţi, mai crispaţi, dar pe parcursul întâlnirii am avut momente bune de joc, iar repriza a doua a fost la discreţia noastră. Am dominat adversarul, ne-am creat multe ocazii, cred în număr de zece. Am avut bară, penalti, nici din penalti nu am reuşit să marcăm. Fotbalul este nedrept şi nu meritam să pierdem în această seară", a spus Neagoe în conferinţa de presă de după meci.

Tehnicianul a adăugat că Universitatea Craiova trebuie să uite repede această înfrângere, deoarece urmează meciuri grele. "Trebuie să uităm repede de această înfrângere, avem meci în Cupa României cu Pandurii Târgu Jiu, iar în campionat la Urziceni şi trebuie să câştigăm", a spus Neagoe.

Echipa Universitatea Craiova a fost învinsă, sâmbătă, pe teren propriu, cu scorul de 1-0 (1-0), de formaţia FC Vaslui, într-un meci contând pentru etapa a XII-a a Ligii I.

Golul a fost reuşit, în minutul 42, de Yero Bello. În minutul 90+1, arbitrul Cristian Balaj a acordat lovitură de la 11 metri formaţiei Universitatea Craiova, după ce Rivas l-a faultat în careu pe Dina. Portarul echipei FC Vaslui, Kuciak, care a avut numeroase intervenţii în repriza a doua, a apărat penaltiul executat de Prepeliţă.

"Linte le dăm, ce a mai rămas de la celălalt antrenor" a spus Hizo la urcarea în autocarul echipei vasluiene, aluzie la directă la adresa lui Lopez Caro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu