vineri, 29 octombrie 2010

"Suntem departe de primul loc! Am pierdut multe puncte acasă, adversarii se bucură când joacă în 'Groapă'"

Adrian Cristea şi-a revenit la forma care l-a consacrat odată cu instalarea lui Ioan Andone pe banca tehnică a "câinilor" şi spune că echipa, deşi joacă bine, nu ar trebui să se gândească la câştigarea campionatului sau la participarea în grupele Ligii Campionilor.

"Victoria în derby-ul cu Steaua a fost decisivă pentru obiectivele echipei, pentru moralul nostru! Sper să nu mai facem paşi greşiţi până la finalul anului, pentru a spera la titlu! Suntem încă departe de primul loc, însă nimic nu este jucat. Ne-am calificat şi în sferturile Cupei României. Rămân la părerea că nu ar trebui să ne gândim atât de departe, la campionat, la Champions League. Important este să ne concentrăm pentru fiecare meci în parte şi să tratăm cu toată seriozitatea jocul următor. Sper să nu le mai dăm adversarilor prilejul să se bucure că joacă în Ştefan cel Mare! Am pierdut prea multe puncte pe teren propriu, ceea ce nu este normal pentru o echipă care vrea performanţă", a spus Cristea într-un interviu de pe fcdinamo.ro.

Încrederea lui Andone şi susţinerea familiei şi a prietenilor l-a ajutat pe "Prinţ" să treacă peste pasa proastă: "Mă simt minunat când suporterii mă aplaudă. Sunt conştient că trebuie să le dau mai multe ocazii... Mă regăsesc în tot ceea ce fac pe teren, am mai multă libertate în joc şi mă bucur să văd dinamovişti fericiţi!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu