vineri, 29 octombrie 2010

Un fost jucător al Stelei îşi cere drepturile! "Să-mi dea banii"

Fostul antrenor la centrului de copii al Academiei Stelei, Lucian Bălan, a declarat, după ce a văzut intervenţia lui Duckadam de la Sport.ro, în care preşedintele clubului din Ghencea a spus că s-au achitat o parte din salariile restante ale angajatiilor academiei, că nu a primit niciun ban.

"Am văzut şi eu ce a declarat Duckadam la televizor, iar imediat cum a terminat intervenţia la tv am pus mâna pe telefon şi mi-am sunat foştii colegi să-i întreb dacă, într-adevăr, s-au achitat banii. Dacă au dat bani la unii, ar fi frumos să mi se achite şi mie salariile pentru cele apropape două luni pentru care le-am muncit în Ghencea. Am şi eu nevoie de bani ca toată lumea şi nu e normal ca la unii să li se dea, iar altora nu. Oricum, personal, sunt dezamăgit de Duckadam, deoarece a declarat nişte neadevăruri despre mine la televizor. Nu ştiu şi nu mă interesează cui face el jocurile acolo. Îi multumesc lui Bumbescu că m-a sunat şi s-a interesat de mine când am avut acea problemă şi eram internat în spital. Ţin să le transmit "prietenilor mei" că în Ghencea nu o să mai calc, să stea liniştiţi. În concluzie, îi rog pe cei de la Steaua să îmi plătească salariile restante ", a spus Lucian Bălan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu